ceturtdiena, 2012. gada 2. augusts

Lee stafford neaizstājamais komplektiņš

        Domājot par to, ar ko lai sāk Jūs iepazīstināt, ātri vien secināju, ka tas noteikti būs Lee stafford komplektiņš matiem. Kādēļ? Jo es to lietoju atkal un atkal, ik pa laikam meklēju ko labāku, bet beigās .. beigās bieži vien nopērku atkal šo. Turklāt tas ir tik dzīvespriecīgi rozā krāsā, ka vannasistabas plauktiņā skatienu piesaista pirmais. Tad lūk tā - sprejs un maska matiem no Lee stafford :

       Šis komplektiņš ir manis pašas izveidots, esmu lietojusi arī šampūnu un kondicionieri no šīs sērijas, tomēr tie uz mani iespaidu neatstāja. Protams, šos līdzekļus var lietot atsevišķi, bet kādēļ gan atteikties no dubultefekta? Šos brīnumus var iegādāties Kollonā, Douglasā, Stockmannā, arī Drogās, spreja cena ir apmēram 4 Ls, maska mazliet dārgāka, aptuveni 6 Ls, bet tā kā es parasti mēdzu pirkt uz atlaidēm, tad abus var nopirkt aptuveni par latu lētāk, nekā es minēju :)

       Lee stafford poker straight flat iron protection shine mist matus nogludinošs, aizsargājošs sprejs matu mirdzumam, kas bagātināts ar zaļās tējas ekstraktu un sastāvdaļām, kuras aizsargā matus no karstuma iedarbības.


        Pirmais, ko sajūt, šo līdzekli iesmidzinot matos ir smarža. Nezinu, vai īsti zaļās tējas, bet pēc zālītēm ir mazliet. Ne gluži tām, kuras lieto eko produktos, bet mazliet smaržīgākām. Pieļauju, ka kādai varētu arī nepatikt, jo smarža ir jūtama vēl ilgu brīdi pēc iesmidzināšanas matos. Kā jau minēts nosaukumā, aizsargā no karstuma pirms fēnošanas un taisnošanas, turklāt piedod spīdumu. Uzreiz arī atzīmēšu, ka nosaukumā minētais vārdu savienojums poker straight ir maldinošs, lai iegūtu tik tiešām taisnus matus, bez taisnotāja neiztikt, bet šis ir brīnišķīgs palīglīdzeklis. Man jau šī laikam ir kāda.. hmm, trešā pudelīte, tilpums 200ml.

    Lee stafford poker straight treatment matu maska īpaši taisniem matiem.


       Protams, matu maska neko netaisno, uz to cerēt būtu naivi, bet mitrina un atdzīvina pavisam noteikti. Tilpums ir 200 ml, bet man tā lietojas krietni lēnāk kā citas maskas, tas laikam pozitīvi :) Smarža ir tā pati, kura sprejam, taču pēc mazgāšanas to vairs nevar just, jo tāpat tiek lietots kāds kondicionieris. Bet pēc šīs maskas mati ir tik, tik, tik mīksti un izskatās tiešām daudz veselīgāki.

Pavisam noteikti iesaku šos produktus meitenēm, kurām ir balināti un sausi mati, kam pietrūkst spīduma.  


4 komentāri:

  1. Viss, Tu mani pārliecināji! Drīz ''Drogās'' pameklēšu to spreju. Paldies, par rakstu! :)

    AtbildētDzēst
  2. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  3. Man šķiet, ka "poker straight" nosaukumā drīzāk domāta kā norāde, ka šie līdzekļi domāti matiem, kurus taisno ar taisnotāju, nevis ka šie līdzekļi paši par sevi iztaisnotu matus. Sprejs domāts aizsardzībai, matu maska īpaši barojoša un atveseļojoša, jo taisnoti mati bieži vien ir bojāti.
    Man arī ir šis sprejs, lietoju kā aizsargājošu līdzekli pirms matu taisnošanas, ko daru ļoti reti, tāpēc man šis serums iet jau kādu gadu, bet notērēts ir pavisam minimāli. Smarža man liekas par daudz uzbāzīga un pārāk noturīga. Jāuzmanās, lai neiepūstu par daudz, tad mati būs taukaini.

    AtbildētDzēst