otrdiena, 2012. gada 14. augusts

Matu serumiņi

     Pirmo reizi matu serumu lietoju apmēram pirms 3 ġadiem un tas bija avon firmas ar zaļu korķīti (noteikti lielākā daļa no jums zinās), man ļoti patika, bet pēc pirmās pudelītes izlietošanas otro ņemt vairs nevēlējos, tādēļ sāku interesēties par citiem līdzīgiem produktiem. Ja es tagad šaubītos, ieteikt pirmo jums vai nē, tad par turpmāk rakstā minētajiem es to teikt varu pavisam godīgi - tie ir tiešām lieliski līdzekļi matu skaistumam :)


       Paul Mitchell Super Skinny Serum - tipums ir ļoti liels, 150 ml, kurus es lietoju nu jau apmēram gadu, palicis vairs ļoti maz. Cena bija apmēram 10 Ls, jo pirku pie savas frizierītes, Stokmanā maksā aptuveni 17 Ls. Iegādājos, jo vienmēr pēc frizieres apmeklējuma mati bija super gludi pat  bez taisnotāja, lai gan ikdienā mēdz mazliet spuroties un lokoties. Apraksts nemelo un serums tiešām nogludina un piešķir mirdzumu matiem, ka arī saīsina veidošanas laiku. Tiesa gan - pirmos mēnešus to lietojot, es biju lielā sajūsmā, tad laikam mati pie šī līdzekļa kaut kādā ziņā pierada, tādēļ pa vidu palietoju arī ko citu. Lieku šo līdzekli matu galos un astes daļā, tad fēnoju ar apaļo ķemmi un taisnotāju ikdienā vairs nelietoju. Dažkārt pašās beigās arī matu galiņos ielieku vienu pilīti, bet var iztikt bez tā. Smarža nav pārāk uzkrītoša, viegla, un man šķiet, diezgan patīkama. Nu gluži kā pēc frizētavas apmeklējuma. :)

   
       CHI  Silk Infusion - šis man patīk vēl vairāk. Laikam smaržas dēļ, kas ir stipri izteiktāka, internetā lasīju, ka dažiem šķiet, ka smaržo pēc vīriešu smaržām, es saku, ka smarža nudien nav salda, bet man ļooooti patīk! Nogludina matu galiņus un padara tos neticami gludus un spīdīgus, mīkstus. Tilpums ir 15 ml, kuri man pietiek apmēram mēnesim (matus mazgāju gandrīz katru dienu). Atšķirībā no pirmā, šo lieko tikai galiņos jo citādāk man šķiet, ka tauko matus. Cena Frizieru Servisā ir 3 Ls, bet es esmu nolēmusi drīzumā šo pasūtīt ebayā, sanāk lētāk!

    

   Joico K-PAK color therapy - šo nopirku salīdzinoši nesen, tilpums ir 21.5 ml, cenu prezīcu nemācēšu pateikt, jo pirku komplektiņā. Mistiskā kārtā apraksts bija TIKAI lietuviešu valodā, tādēļ neko daudz nesapratu, bet pēc labajām atsauksmēm internetā nolēmu izmēģināt. Paildzina arī krāsas noturību, kas man laikam nav tik  būtiski, jo mati ir gaiši, nevis tumši krāsoti. Pēc lietošanas atkal ir pēc-friziera apmeklējuma sajūta, bet šis ir ļoti koncentrēts, tādēļ uzmanīgi, lai nav taukaino matus efekts. Pilnībā spriedīšu pēc pudelītes izlietošanas, bet pagaidām - patīk!

      Super Skinny Serum un CHI silk infusion noteiki būs tie, kurus pēc kāda laika nopirkšu atkal, ar vienu man nepietiek, jo pirmo lieku visos matos, otro - tikai galiņos un lietoju uz maiņām pēc noskaņojuma :) Un kas zina, iespējams, paeksperimentēšu ar vēl ko pavisam jaunu! Ir kādi ieteikumi?

2 komentāri:

  1. Tev mati ir krāsoti? Man ir blondi, uz latviešu bezkrāsa pusi, un es domāju tonēt nedaudz gaišākus. Esi mēģinājusi tonēšanu?


    myvividvvorld.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man dabīgā matu krāsa ir brūna, kādu laiku balināju gaišas šķipsnas, bet tagad visi mati ir gaiši blondi (ne platīn, protams, tādus negribu :D ) Tonēšanu neesmu mēģinājusi, jo matus mazgāju ļoti bieži (katru vai katru otro dienu) un tad ļoooti ātri viss izmazgājas ārā. Labāk reizi mēnesī piekrāsoju ataugušās saknītes.

      Dzēst