otrdiena, 2012. gada 14. augusts

Mūsu pašu Madara!

      Noteikti nevaru apgalvot, ka esmu liela eko kosmētikas piekritēja, patiesībā, no šāda veida kopjošās kosmētikas man ir tikai Madaras komplektiņš sejai un roku krēms. Kā jau vairums produktu, iegādājos šos, pateicoties labajām atsauksmēm internetā. Lai gan biju gatavojusies, ka smarža man nepatiks (par ko sūdzējās gana daudzi šīs kosmētikas lietotāji), esmu patīkami pārsteigta, jo dabīgā zālīšu smarža man ļooooti patīk, un iepriecinoša ziņa tām kurām ne tik ļoti - smarža pazūd dažu minūšu laikā!


     Tātad par to, ko lietoju, nu jau varu teikt - ikdienā :



    Komplektiņš, kurš sastāv no 3 produktiem, kuri paredzēti jebkuram ādas tipam. Man ir kombinēta. Lietoju jau vairāk kā mēnesi, pirku Stokmanā, cena bija 11.50 Ls, turklāt tas man iepatikās tik ļoti, ka vienā no kopā pirkšanas portāliem ar 40% atlaidi pasūtīju vēl vienu :) 
Dziļi attīrošās putas(150ml) - brīnišķīgs līdzeklis ikdienas lietošanai, maigs un labi noņem arī kosmētiku, izņemot skropstu tušu. Reizi pa reizei prasās arī ko stiprāku, tad lietoju skrubi.
Atjaunojošs nakts krēms(25ml) - Vienkārši super. Āda no rīta ir tik maiga un patīkama, krēms iesūcas ādā ļoti ātri. Turklāt patīkama apziņa, ka nesmērēju seja visādus draņķus!
Dziļi mitrinošs fluīds(25ml) - lietoju pirms kosmētikas uzklāšanas, varu teikt visu to labāko! Galveno funkciju - ādas mitrināšanu, veic godam!


     Roku krēms(75ml) - labākais roku krēms, kāds man ir bijis! Lieliski mitrina un mīkstina, kā solīts. Cena gan ir krietni augstāka par parastajiem drogu vai krievu firmu, bet ir to vērts! Es pirku izpārdošanas laikā, cena bija apmēram 4 Ls. Liels plusiņš, ka ilgi lietojas, nu jau no pavasara un līdz ziemai noteikti pietiks.

     Citas lietiņas pa pilnajām cenām pirkt mazliet žēl, bet kad būs atkal kāda izpārdošana, noteikti pamēģināšu vēl kaut ko.




3 komentāri:

  1. Madara reti kad liek vilties :)
    Roku krēms kaut kad sen sen atpakaļ mēģināts, cik atceros bija labs tiešām.

    AtbildētDzēst
  2. Roku krēms ir labākais no Madara, vismaz manās acīs. Būtu nedaudz lētāks, būtu vēl labāk :)

    AtbildētDzēst
  3. Piekritīšu par roku krēmu.

    http://pindasblogs.blogspot.com

    AtbildētDzēst