ceturtdiena, 2012. gada 2. augusts

Maybelline vs Garnier jeb kuru BB krēmu izvēlēties?

      Noteikti esat informētas par jaunajiem bb krēmiem, kuru lietošana īpaši praktiska ir tieši vasarā, kad negribas lietot tonālo krēmu, bet izlīdzināt sejas ādas toni tomēr kaut kā vajag, tādēļ garus aprakstus neveidošu, pateikšu tikai to, ka galvenās to funkcijas ir uzlabot ādas toni, aizsargāt ar SPF, mitrināt, izlīdzināt un radīt gludu un starojošu sejas ādu. Manā īpašumā ir divi - gan garnier, gan maybelline :

        Garnier pirku vēl pavasarī, tādēļ tam ņēmu toni 02Light/Clair, savukārt Maybelline vasaras vidū, tādēļ tam toni ņēmu iesauļotai ādai atbilstošāku - medium. Tas izskatās diezgan tumšs, bet jau iemasējot ādā var redzēt, kā tas saplūst ar ādas toni. Pēc konstitences - Garnier ir vairāk sedzošāks, biezāks, bet maybelline - tieši pretēji.




        Garnier krēms ir taukaināks un  tā kā man ir jaukta tipa āda, tad man šķiet mazliet par treknu, pa virsu noteikti jāliek pūderis, lai nespīdētu. Pieļauju, ka būs pašā laikā tām, kurām ir sausa āda, bet man - nē, paldies!

      Savukārt maybelline ir tieši tas, kas man vasarā vajadzīgs. Izlīdzina toni ļoti labi, tiesa gan - neko nemaskē, bet tam es lietoju dažādus korektorus.

       Šie krēmi ir lieliski gada siltajā periodā, tomēr ir jāmāk izvēlēties sev atbilstošāko. Mans minējums varētu būt šāds - ādai ar noslieci uz taukainumu noteikti labāk derēs maybelline, bet sausai ādai - garnier! Un ja vasarā nemīli lielu daudzumu kosmētikas uz savas sejas, tad šī noteikti būs Tava pareizā izvēle! :)




4 komentāri:

  1. Ādai ar noslieci uz taukainumu lietojot Maybelline Dream Fresh BB ātri vien parādīsies spīdums. Zinu par ko runāju!:) Drīzāk teiktu tā - atkarīgs no tā cik labu segumu vēlaties uz sejas. Vieglu - Maybelline, vairāk sedzošs - Garnier.
    Jauks pārskats.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Varētu tā būt iespējams arī, jā, bet ja pūderīti uzliek pa virsu tad ir pavisam okey ar maybelline :)
      Es ja gribu vairāk sedzošu, lietoju vienkārši tonālo, jo tas garnier - tāds pa vidu un nekāds. Vismaz man :)
      He, paldies :)

      Dzēst
    2. Tādēļ jau tas ir BB - pa vidu starp tonālo krēmu un tonējošo mitrinātāju.:)

      Dzēst
  2. Man arī Garnier galīgi neder. Seja spīd jau pēc 5 minūtēm.

    AtbildētDzēst